Kaikkiko ilmaiseksi

Ensimmäistä kertaa sain lukea mielikirjoituksen joka hitusen liippaa itseänikin poliittisena päättäjänä. Aamusetissa oli 12.4 julkaistu Viherpunaisen vasemmiston Sampsa Suomisen mielipidekirjoitus koskien työttömiltä edellisen liikuntalautakunnan toimesta poistettuja liikuntarannekkeita. Silkkaan kommunismiin, jota […]

Jätteitä ja palloiluhallia

Uuden valtuustokauden alettua on ollut positiivista huomata, että SDP:n valtuustoryhmä on tuonut esiin omia napakoita avauksiaan. Erityisen positiivista tämä on ollut, koska uudet avaukset eivät ole olleet ristiriidassa puoluiden tekemän […]