Salibandyhalli totuuksia ja niistä kommentointia lehtiin
Olen aina vähän ihmetellyt ihmisiä, jotka sanovat hoitavansa asioita mieluiten siksi puhelimessa, että väärinymmärryksen vaara on silloin pienin. Minusta taas puhelin on se kaikista suurin väärinymmärrysten aiheuttaja. Tästä tuli hyvä […]
